Takto to dopadne když jezdec jezdí na vytečeném tlumiči.Jedná se o modifikovaný typ (ojebaný 2015-16) na závěru těla tlumiče s guferem a stírákem.Ve starém modelu nebyl možný devastující kontakt tohoto závěru s dorazem na pístnici,protože tam byla pružina a opěrné kovové kroužky a gufero pod úrovní.Nyní to v KTM odrbali a pružina s opěrkami šly pryč,tělo špuntu je přímo potaženo guferem,které zároveň těsní jak pístnici tak špunt vůči tělu tlumiče a doraz schytá toto gufero napřímo.Zároveň je na tomto špuntu z venku stírák,který se tak jen tváří,nemá žádné posílení sevření kolem pístnice a tím pádem neklade bahnu odpor a to putuje dovnitř vodítka a následně odtěsňuje gufero a hurá už to teče a bordel šmirgluje vnitřek tlumiče.Slovy pana Donutila:"A komu tím jako prospějete"!!!?
venek

venek

IMG_20180301_152253[1].jpg
IMG_20180301_154246[1].jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one