Centrál WP 2012/ přepáčko

Dostal se ke mě na servis centrál z XC verze 2012,vytečený a bohužel i při tomto stavu ježděný.Prvně bych tady specifikoval nasazení typů na přepáčko a to :PDS mají jen endura,na XC verzi v 2012 nasadili jiný konec na pístnici pro uchycení přepáčka ,ale nechali komplet exc vnitřek,čiže jeden píst.V modelech 2013 je na xc vnitřek s dvěma písty a protiběžná trubka v těle,což mají verze sx.

Tak a teď k centrálu,ten má 100mth a jednou byl repasován.Uvnitř jsem bohužel našel popraskaný prstenec pístu , zdeformovaný dotlačný kroužek hlavního gufera a vybroušený vodící prstenec pod guferem.Kroužek zdeformovala pružina nad ním a to díky doskoku ,kdy se vnitřní pružina stala průbojnou trubkou.Bohužel to bylo špatným natlakováním nádobky ,která při vypouštění neměla 10BAR a navíc to musel být pořádný doskok nadoraz.Vlivem deformace kroužku se samozřejmě jinak ustavilo hlavní gufero a začlo pouštět olej ven a vzduch dovnitř s nečistotami,které to ještě urychlily.Co mě ale zaráží,tak to je popraskaný obvod pístu v podélném směru,s tím jsem se nesetkal ani u více mth.Do tří dnů tu mám náhradní díly tak to pak půjde s VAKUOVOU PLNIČKOU hezky rychle naplnit a zpět na moto.
IMG_20131211_210420.jpg
IMG_20131211_210524.jpg
IMG_20131211_210633.jpg
IMG_20131211_210702.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one