Dnes jsem dělal třetí výměnu ve vidlích z XC.Bylo to po 40mth(tréningy) a jelikoš se blíží za týden závody tak se dolazuje vše potřebné.Vnitřky se od klasického motokrosu liší pružinou a seskládáním planžet nahoře na Com.Oleje je v cartrige 195ml (dávám Motorex 5W) a do spodní trubky 360ml.Tentokrát byl olej více zašpiněný což je vidět z obrázku,to menší množství bylo v cartrigi a větší dole v trubce.Může za to jak pozdější výměna tak počasí v kterém byly vidle provozovány(bláto).Díky neoprénům je tomu ale z velké míry zabraňováno a taky mě ještě s nima nikdy nezačaly téct.Fámy o brusné pastě pod neoprénem,které ničí trubky jsou jedná velká blbost.Ten prach ,který se dostane nějakou trhlinou pod neoprén je stále vlhký a soustředěný na jednom místě(vtlačený do textilu neoprénu.Díky tomu nic nedělá,neleze do prachovky a gufer a maximálně leští trubku.Neoprén spíš zabraňuje tlumení,ale zase jen nepatrnou ,mnou nepostřehnutelnou měrou,kterou na CC a enduru v životě potřebovat nebudu.
Obraz0459.jpg
Obraz0453.jpg
Obraz0455.jpg
Obraz0464.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one