Jednokomory Marzocchi z Gasgas EC 300 po ...? mth

Dnes jsem dělal sadu podvozku z Gasgase EC 300 předek Marzocchi a zadní tlumič Sachs.Fotky jsou jen z vidlí (už nebyl čas u zadku).Majitel je donesl v značně pokročilém stavu s osekanýma prachovkama a samozřejmě vyteklé.Tak rozborka je klasická jako u většiny jednokomor,ale u těhle jedna vidle nešla povolit jen tak,i to svědčí o tom jak bylo servisováno(neservisováno spíše :) ).Uvnitř černá hustá kejda co zbyla a gufera taky osekaná,chlapi čistěte si silonkou trubky před vyjetím,každá zaschlá špína jde při prvním propružení přeze vše dovnitř!Jeden odvzdušňovací ventilek propuoští jak jinak, že zlaté šroubky teda.Vidle nemá stavitelné předpětí pružiny,ale řeší to plastovou trubkou mezi dorazem a pružinou nastálo,čili kdo chce ladit musí rozebírat a trubkovat.Kluzáky(tkzv futra) jsou díky 45mm trubkovnici mohutné a očividně jim to prospívá k dlouhověkosti,teflon nebyl nikde kupodivu prodřený z té olejové brusné kaše a vůle v roztaženém stavu jen nepatrná jako u čerstvých nových vidlí.Takže následovalo vyčištění po rozborce ,pak zborka s novýma guferama a prachovkama a nalití určité hladiny oleje 5W po napumpování.Nakonec pružina a složit zbytek tlumiče.výsledek samozřejmě neskutečný oproti doneseným nefunkčním vidlím,tak ať slouží pane.
Obraz0467.jpg
Obraz0466.jpg
Obraz0472.jpg
Obraz0471.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one