Písty- rozdíl olejů do benzínu.

Tak s odstupem času zde zase mohu dát vliv olejů do benzínu na karbonizaci v motoru.Vyměňoval jsem jen z prevence píst ve své motorce po 55mth(nebylo nutno jen stovka dole,ale když už jsem to sundal :) ) a píst z čerstvě koupené 150sx pro syna,která ho tam měla jen pár hodin(což věřím dle opotřebení vroubkování na něm).Ten můj jezdil jen 98 oct. benzín a Motul 800 v poměru 1:50 a ten ze synové 150 sx jezdil na 95 oct. benzín a Mobil 1 Racing 2T.Já vytočím motor jen krátkodobě,protože to nejde udržet jen tak a navíc nejezdím motokros a synova jezdila jen motokros,čili zahřátá a v plných točkách,kdy dochází k nejlepšímu spalování.Fotky dobře ukazují ,že není olej jako olej.Po ujetí patřičných mth zde doplním foto z synové 150 sx ježděné od GO motoru na motul 800.
Obraz0435.jpg
Obraz0507.jpg
Tak proběhla výměna pístu po 40 mth. jetých na natural 95 + Motul 800 1:50.Píst vlevo na posledních třech obrázcích má 40mth a v pravo 1-5mth(píst kupovaný s motorkou).Nápeky na něm jsou důkazy o vodě v našem naturalu(vše benzínky kolem domu,Ostravsko).Schválně jsem nebral 98,nebo100 oktanový ať se ukáže kvalita.Jinak je kolem nápeků čistěji než na původním pístu jetým na Mobil 1 Racing 2T(což jezdil původní majitel).I po rozdílu provozu 35mth je na tom líp motul 800.No a vracím se zase k 98 oktanu,ty nápeky jsou jen na svíčce a pístu(sklovinnatá vrstva černa).
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one